۲۵ دی ۱۳۸۹، ۱۲:۲۱

همزمان با دهه فجر؛

نمایشگاه دستاوردهای جوانان در همدان دایر می شود

نمایشگاه دستاوردهای جوانان در همدان دایر می شود

همدان - خبرگزاری مهر: رئیس کمیته جوانان ستاد دهه فجر استان همدان گفت: همزمان با ایام دهه فجر نمایشگاه دستاوردهای جوانان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی همدان دایر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در همدان، سید مهدی حجازی در نخستین جلسه ستاد دهه فجر استان همدان اظهار داشت: نخستین نمایشگاه دستاوردهای جوانان با حضور 30 دستگاه دولتی، سازمان های مردم نهاد استان همدان و نخبگان و مخترعان جوان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه در چهار بخش سازمانهای مردم نهاد جوانان، دستگاه های متولی امور جوانان، مجموعه نخبگان و مخترعان و بخش ویژه، که شامل محفل های انس با جوانان است، برگزار می شود.

رئیس سازمان جوانان همدان هدف از برگزاری این نمایشگاه را نمایان کردن توانمندی‌های جوانان و به خود باوری رساندن آنان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه جوان امروز خاطره ای از آن زمان به یاد ندارند و باید آن دوران شکوهمند برای آنان تبیین شود، به دیانت و مرجعیت امام (ره) درآن زمان اشاره کرد و افزود: اهداف جوانان و رهبران انقلابی در آن زمان خارج از اهداف مادی بود و همین امر باعث شکل گیری انقلاب و استحکام آن شده است.

رئیس سازمان جوانان همدان با بیان اینکه برنامه های متنوعی در ایام الله دهه فجر برگزار می شود، گفت: با ایجاد پایگاه ها و اجرای برنامه های ویژه در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن می توان جوانان را با اهداف این انقلاب باشکوه آشنا کرد.

کد خبر 1232212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha